- Hem
- Kundservice
Kundservice
Välkommen till oss på Bollnäs Bostäder. En felanmälan gör du på Mina sidor eller genom att mejla eller ringa oss.
Kontakta oss
Växel: 0278-259 00
E-post:
Vill du komma i kontakt med en viss person?
Ring växeln eller skicka ett mejl till
Vårt kontor
Öppettider: Vardagar 8.00 – 16.00, Onsdag 8.00-14.30 (Lunchstängt 12.00-13.00)
Vi tar endast emot bokade besök.
Besöksadress:
Virvelvägen 27, 821 50 Bollnäs
Postadress:
Box 194, 821 22 Bollnäs
Akuta fel
Telefon: 0278-259 99
(kvällar, nätter och helger)
Om det uppstår akuta fel när kontoret är stängt ringer du Jouren. Under dagtid kontaktar du din bovärd.
Vid brand, olyckor och inbrott, ring 112
Störningar
Telefon: 0278-259 20
(kvällar, nätter och helger)
Om du blir störd i ditt boende när kontoret är stängt ringer du Störningsjouren. Under dagtid kontaktar du din bovärd.
TV, Bredband och Telefoni
Felanmälan Kabel-TV
Telefon: 0200-11 22 21 (Telenor)
Felanmälan Fibernätet
Felanmälan gällande en tjänst du har i fibernätet gör du hos din tjänsteleverantör.
Låsöppning
Telefon: 0278-259 40
Har du låst dig ute ringer du Securitas. De låser upp mot en faktura.
OBS! Du måste kunna styrka din identitet och på lämpligt sätt bevisa att hyresavtal finns.