Under sommaren har vi öppet som vanligt, men med något begränsad bemanning. Det kan ta lite längre tid än normalt att få svar då vi först och främst hanterar akuta ärenden. Tack för ditt tålamod!
Begränsad service vecka 28-29
Under dessa veckor har våra områdesvärdar semester. Vi hanterar då endast akuta ärenden. Självklart kan du göra serviceanmälningar via Mina sidor som vanligt, men de behandlas först efter vecka 29.
Vad räknas som ett akut ärende?
Akuta ärenden är sådana som innebär risk för personskada eller skador på fastigheten, exempelvis.
-
Ett rör har gått sönder och det rinner vatten
-
Stopp i avloppet med risk för översvämning
-
Elproblem – strömavbrott i hela lägenheten eller trapphuset
-
Trasig glasruta med risk för skador eller inbrott
Vid akuta fel, ring vår jour: 0278-259 99
Serviceanmälan
Behöver du felanmäla något? Logga in på ”Mina sidor” – där kan du göra en serviceanmälan dygnet runt.
Exempel på vad du kan felanmäla:
- Trasigt eller fel i din lägenhet.
- Problem i tvättstuga, trapphus, miljöhus eller på gården.
- Saknad brandvarnare i din bostad.
Kontakta oss
Telefon växel: 0278-259 00
Telefontid: 08.00-12.00
Vill du besöka oss är du välkommen att ringa, vi tar endast emot bokade besök.
Tack
Vi tackar för din förståelse och önskar dig en riktigt skön sommar och en glad midsommar!