Sommartider och tillgänglighet

Under sommaren har vi öppet som vanligt, men med något begränsad bemanning. Det kan därför ta lite längre tid än normalt att få svar. Tack för ditt tålamod!

Kontakta oss

Telefon växel: 0278-259 00
Telefontid: 08.00-12.00
Vill du besöka oss är du välkommen att ringa, vi tar endast emot bokade besök.

Serviceanmälan

Behöver du felanmäla något? Logga in på ”Mina sidor”  – där kan du göra en serviceanmälan dygnet runt.

Exempel på vad du kan felanmäla:

  • Trasigt eller fel i din lägenhet.
  • Problem i tvättstuga, trapphus, miljöhus eller på gården.
  • Saknad brandvarnare i din bostad.

Begränsad service vecka 28-29

Under dessa veckor har våra områdesvärdar semester. Vi hanterar då endast akuta ärenden. Självklart kan du göra serviceanmälningar via Mina sidor som vanligt, men de behandlas först efter vecka 29.

Vad räknas som ett akut ärende?

Akuta ärenden är sådana som innebär risk för personskada eller skador på fastigheten, exempelvis.

  • Ett rör har gått sönder och det rinner vatten

  • Stopp i avloppet med risk för översvämning

  • Elproblem – strömavbrott i hela lägenheten eller trapphuset

  • Trasig glasruta med risk för skador eller inbrott

Vid akuta fel, ring vår jour:  0278-259 99

Tack

Vi tackar för din förståelse och önskar dig en riktigt skön sommar och en glad midsommar!